maandag 7 januari 2008

I Love Myself !


Deze foto behoeft volgens mij geen uitleg.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is ook een manier om de dag door te brengen, kijken naar jezelf.

Anoniem zei

Now that is what I call cute!

Anoniem zei

Hi Gerard,
Wat een SNOEPIE!!!! Echt geweldig ik ben helemaal "in Love" met dit roodharige poesje.. Je schitterende en goed getime-defoto's maken hem/haar dan ook wel tot een professional 'model'.

Enne,Ja! BMW is mijn favoriete auto, vanwege altijd betrouwbaar maar-ja,Saab is ook erg goed, en rijdt fantastisch, zie binnenkort de bestemmingen, "gezien door mijn digitale oog (camera)"

Knuffie voor poesje XXX

Anoniem zei

That is a great shot. Wonderful picture.

Anoniem zei

Geweldige foto! Dat ga ik ook eens proberen met mijn kat... ben benieuwd.

Anoniem zei

Hi Gerard, Deze lichtballen staan er tijdelijk tm eind Januari 2008. Helaas nee! Er mag er op meeste steden/plaatsen en stranden niet veel mbt honden, in winter nog wel, zomers mag nog minder.
Dank voor je reaktie groet JoAnn

Anoniem zei

Beautiful cat!

Anoniem zei

Oh my that is so cute!

Anoniem zei

That is such a great shot of the cat!