dinsdag 5 februari 2008

Het is niet altijd goud, wat blinkt.


Vorige week donderdag met mijn zoon naar de Motorbeurs in Utrecht geweest. Hoewel het met het weer nooit meer goed lijkt te komen, is toch het motorseizoen weer geopend. Altijd erg leuk om heen te gaan, alleen jammer dat ik, op motorgebied, al in alles voorzien ben. Je kunt er altijd veel leuke, en vaak goedkopere dingen kopen. Bijgaande foto, geeft een beeld van hoe sommige stands er uit zien, Niet bepaald mijn type motor, maar er is vast genoeg vraag naar. Zelf vind ik de "nieuwe" klassieker van het merk Triumph mooier.Een replica van de beroemde "Bonneville" en heb er daarom even op gezeten. Het voelde goed aan, maar dat zal ook wel met de leeftijd te maken hebben, want ik rij zelf op een BMW R90s Daytona uit 1976, en was al 18 jaar toen die inmiddels legendarische motor op de markt kwam.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie motors, maar je mag wel wat meer lachen hoor, op de foto ;)

Anoniem zei

Wat een machine, deze motor is wel goed, doe die maar. Leuke foto's.

Anoniem zei

Yeah, smile Gerard ... My dad used to have a BMW and still now, when I hear that sound, memories come flooding back. Love that motor.

Anoniem zei

I forgot to thank you about the information of Princess Irene ... Thank you.

Anoniem zei

Hope you know about GAWO
MC Budeia vår

Anoniem zei

Wow,
Motors geven goede herinneringen aan mijn vader, hij had een Harley Davidson en Tja, dat is wel DE mooiste in mijn herinnering, BMW R90s Daytona is ook een schitterende motor, BMW is wel de beste, ook in auto's.

Mooi zo;n bears nog wat gekocht?