zondag 21 oktober 2007

Einde Motorseizoen?

Een klein advertentie'tje van 2 regels, in de Texelse Courant is genoeg om een dertigtal motorrijders bij elkaar te krijgen op de parkeerplaats aan de Emmalaan. Vandaar wordt meestal één keer per jaar ,zo aan het eind van het seizoen, een leuke rit over Texel gemaakt. Als afsluiting lekker even een bakkie en napraten in het Havenrestaurant in Oudeschild.
Dit is voor velen ook wel het laatste ritje van dit motorjaar. Voor mij niet persé. Als het van de winter mooi droog weer is ga ik toch nog wel weer er even op uit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaja

Anoniem zei

schitterend gezicht!!!
Hierin Naarden hebben we ook aardig wat motorrijders, ze rijden dan ter 'startof afsluiting' ook met z'n 50-100 derden hier over de straten, mooi om te zien, motor rijder is 'hier in het Gooi' zeer in trek, dat blijkt wel met de starten afsluiting van het seizoen...

Ik ben ook gek van moters, dat komt omdat mijn vader een Harley Davidson had en ik ging altijd heel graag mee achterop, dat gevoel... niet in woorden uit te drukken, ik heb heel lang geen auto gewild maar het is toch handiger bij het boodschappen doen en met een (grote) hond achterin,dat kun je je vast wel voorstellen....

Blijf motor-foto's publiceren!
Ik ben een motor fan:)