donderdag 18 oktober 2007

Grijze motormannen!

Afgelopen weekend was ik even naar Hippolytushoef, waar het een gezellig samenzijn was in het dorpshuis. Liefhebbers, (het grootste deel van hen had inmiddels grijze haren), hadden een expositie met demonstratie's samengesteld, van oude race-motoren. Ik sta hier naast Wil Hartog,(de Witte Reus) de eerste Nederlandse TT-kampioen op Assen. Later volgde nog, Boet van Dulmen en Jack Middelburg. Met veel plezier werd door hem, zijn winnende motor nog even getest in de smalle straatjes van Hippolytushoef. Naast hem , Gerard Numeijer, van Nubo Motors, die ook een stevig raceverleden heeft, en zijn Norton ook even losliet. Grijze haren, maar de "jongens" in hen, kwamen echt weer boven. Rook, olie en benzinedampen, vermengd met brullende motoren, maakte dit tot een leuke zondagmiddag voor echte motorliefhebbers. Dank aan hen die dit (gratis) evenement(je) geregeld hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben net in Hippo geweest maar te laat voor dit evenement, het ziet er gezellig uit.

Anoniem zei

Hi Gerard, Leuk toch? Ja we worden allemaal 'wit' alhoewelmijn 'rode haar' blijft maar rood... leuk zo'n liefhebberij als motorrijder zijn. Laat maar eens wat meer zien lijkt me leuk...

Wij zijn net terug uit zuid Italie, en ik heb een 'overview' gepost op mijn blog, ofwel een collage, met een snelle indruk van wat impressies, een mooie omgeving daar hoor!

Goed weekend gewenst

JoAnn