donderdag 25 oktober 2007

Nummer 100

Al meer dan 25 jaar hebben wij een Familiekrant, genaamd "de Barometer". Zoals je kunt zien is dit nummer 100. (Deze voorpagina is een ingekleurde versie van de allereerste uitgave).Ieder kwartaal komt er een editie uit, met berichten, nieuwtjes over huwelijken, geboorten en (helaas) soms ook sterfgevallen uit. Ook veel reisverslagen, verhuizingen en allerlei dingen die in een familie gebeuren. Dit alles op papier gezet door mijn broers en zusters, en soms door één van de kinderen, of tante, neef of nicht. Als er weer een editie uitkomt is het altijd leuk, maar het grote nieuws is toch altijd bekend. Echter voor degenen die alle 100 exemplaren bewaard hebben is het een fantastisch naslagwerk geworden, en hopenlijk wordt dat het ook voor onze kinderen en kleinkinderen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu nog post nr. 100

Anoniem zei

Wow wat een prachtige uitgave, leuk dat je dat deelt op je blog, het lijkt wel een tekening uit de jaren '60, Dit bedoel ik als compliment!!!

Zelf heb ik weer eens wat geprobeert, zie mijn 'koien-kunst' dit weekend, meer als grappig bedoeld.

Een prettig weekend gewenst:)
JoAnn

Anoniem zei

Texel Gerard,
Reactie op jouw comment:
Nee geen porceleine koeien voor mij. Ik hou niet van hebbedingen zoals deze "kunst"koeien, ik zie ze liever in het echt, weet je dat er een 5 tal koeien bij mij voor de deur lopen? 10 stappen verder lopen er nog 20 vrij (op een veld) rond. Ik zie liever levende koeien....

Dag:)